top of page

ענן תמלול
ענן התמלול של עלמגו מאפשר לכם ליהנות מטכנולוגיית התמלול האוטומטי המתקדמת ביותר – בקלות ובמהירות
בשנים האחרונות, עם הפיכת השימוש ברשתות נוירונים לאפשרי וקרוב,
השתפרו מאוד אחוזי הזיהוי של מערכת זיהוי דיבור.
עלמגו מתמקדת בסגמנט התמלול, שהוא הפיכה של טקסט חופשי למלל,
וזאת בשונה מזיהוי הדיבור המוכר בד"כ ממערכות IVR
למערכות תמלול אוצר מילים רחב מאוד, בד"כ בסדר גודל של כחצי מליון מילים,
הן מאומנות על בסיסי נתונים גדולים, ויכולות לשמש לניתוח של שיחות טלפון,
ליצירת כתוביות והנגשת סרטונים וארכיונים, כמו גם לבוטים קוליים
שירותים
האצת תמלול ידני
תמלול ידני לוקח בין פי 4 לפי 6 ממשך השמע.
אם האודיו הוא באיכות טובה (הרצאות, ראיונות) תמלול אוטומטי מייצר טיוטא ראשונית באיכות גבוהה מאוד, שמאפשרת
ייצור כתוביות, להנגשה
ול-SEO
מחקרים מראים שהוספת כתוביות לסרטונים (בנוסף על חובת הנגישות, אם קיימת), מועילה לעשרות אחוזים מהצופים.
כתוביות אוטומטיות הם דרך קלה וזולה להוספת כתוביות באופן אוטומטי.
לשמע באיכות גבוהה (הרצאה, ראיון) איכות הכתוביות המתקבלת גבוהה מאוד, בעלות שיכולה להיות עשירית מעבודה ידנית!
צרו קשר
פיצ'רים
ממשק נוח
ניתן לעבוד מול השרת ישירות בAPI פשוט ונוח, או באמצעות תיקיה חמה
הפרדת דוברים
מנוע התמלול יכול להפריד את השיחה לדוברים באופן אוטומטי.
הוא אפילו יכול לנסות לנחש כמה דוברים היו בשיחה.
סקיילביליות של ענן
לא צריך לקנות חומרה, לא צריך "להרים שרתים". הענן עושה הכל בשבילכם. באחד הפרויקטים האחרונים שלנו – ענן התמלול עשה שימוש ב100 ליבות עיבוד בו זמנית!
דיוק התמלול
תלוי בעיקר בסוג האודיו שלכם. אודיו טוב, רחב סרט, נקי, דובר אחד וברור, אפשר שיגיע ל-90% ואפילו יותר
אודיו של שיחת טלפון, או של דיון מרובה משתתפים, יכול להיות 70% דיוק, אולי +10, אבל אולי גם -30...
פרטיות ואבטחת מידע
האודיו שאתם מעלים הוא שלכם בלבד.
אין לאיש גישה אליו, והוא לא ישמש לשיפור המנוע
תמיד עדכניים
גרסת המנוע בענן היא תמיד העדכנית ביותר, עם אחוזי הזיהוי והפיצ'רים המתקדמים ביותר.
סיפורי לקוחות
אנחנו ביפעת מתמללים את כל ערוצי המדיה העיקריים כדי לעדכן את לקוחותינו כשמושמע מידע החשוב להם.
בתחילת 2017 חיפשנו טכנולוגיה שתוכל לקצר לנו את זמן התמלול בכדי לספק ללקוחותינו מידע בזמן אמת ולחסוך למתמלל חלק מהעבודה.
הגענו לעלמגו, וכבר בבדיקה ראשונית ראינו שדיוק התמלול לא רע.
הממשק למערכת היה פשוט ומנהלי החברה התייחסו לכל בקשה שלנו.
מאז תחילת העבודה עודכנה הטכנולוגיה פעמיים. הדיוק השתפר, וכיום אנחנו משתמשים במערכת התמלול והפרדת הדוברים כחלק מכלי התמלול שלנו בכדי לחסוך זמן ועבודה למתמלל האנושי.
סך הכל החיסכון כתוצאה מהטמעת הטכנולוגיה מסתכם בכ50% מזמן התמלול.
חברת יפעת וכל עם ישראל מודים לאליק
רן שיינמן, מנהל פיתוח עסקי, קבוצת יפעת
יפעת בקרת מדיה
bottom of page