top of page
אנליטיקס
אנליטיקס עושה שימוש בטכנולוגיית תמלול אוטומטי כדי לאפשר לכם לדעת "על מה הלקוחות מדברים"
אם יש לכם מוקד שירות טלפוני,
בהקלטות שיחות הטלפון טמון מידע רב!
למה לקוחות מתקשרים?
מה מפריע להם? מה טוב להם?
תמלול השיחות ושימוש במערכת האנליטיקס של עלמגו,
מאפשר להבין איך לשפר ולהשתפר
פיצ'רים
צרו קשר

אבטחת מידע וממשק לשיחות

האנליטיקס מתחבר למערכות הקלטת שיחות נפוצות.
ניתן להזין למערכת מטה-דטה המזהה נציגים ומידע נוסף. 
המערכת עומדת בדרישות אבטחת מידע הכוללות בין היתר ניהול והפרדת משתמשים והסתרת מידע רגיש מהתמלולים.
כמובן שהמערכת כולה מותקנת מקומית ללא שום צורך בגישה לאינטרנט.

מערכת "פתוחה"

התמלולים שלכם הם שלכם. מערכת האנליטיקס של עלמגו מאפשרת ייצוא לכלי ניתוח והצגה חיצוניים, מאקסל ועד כלי הניתוח החביב על האנליסטים בארגון שלכם.

תצוגת מגמות

ניתן לצפות במגמות לאורך זמן, בנפחי שיחות לפי נושאים עסקיים (הקטגוריות) וגם בפילוחים של קטגוריות לפי קטגוריות משנה.

מורפולגיה וסמנטיקה

כדי לעזור לכם לסווג שיחות ביעילות, המערכת תציע לכם תמיד מילים דומות, מורפולוגית או סמנטית או שניהם, כך שתוכלו לבנות קטגוריות מדוייקות ומקיפות

Auto Complete

כמו בגוגל, כשתתחילו לחפש משהו – המערכת תציע לכם ביטויים, לפי מה שלמדה מתמלוללי העבר שלכם

נגן מסונכרן עם התמלול

כל שיחה צמודה לתמלול שלה, כך שתוכלו להגיע בקלות לאיזור בשיחה שחשוב לכם
סיפורי לקוחות
אנחנו משתמשים במערכת האנליטיקס של עלמגו מאמצע 2018. המערכת סייעה לנו להבין נפחים של סוגיות עסקיות, ולעקוב אחר מגמות.
באמצעות שימוש במערכת אנחנו יכולים לרדת לפרטים יותר עמוקים בשיחות, ולהבין יותר לעומק את ההשפעה בין גורמים שונים.
במהלך התקופה בה אנו משתמשים במערכת היא התעדכנה מספר פעמים, ועלמגו היו קשובים לבקשותינו לשיפורים ולשינויים.
 
אביחי בן יהודה - מנהל מחלקת פיתוח תשתיות, פרטנר
פרטנר תקשורת

לפרטים נוספים צרו קשר

bottom of page